Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up
PROGRAMISTA
PROGRAMISTA TO JEDEN Z NAJLEPIEJ ZARABIAJĄCYCH I NAJBARDZIEJ POSZUKIWANYCH ZAWODÓW. UMOŻLIWIA ZDOBYCIE WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI POTRZEBNYCH DO TWORZENIA APLIKACJI DLA KOMPUTERÓW, TABLETÓW, SMARTFONÓW I INNYCH URZĄDZEŃ, A TAKŻE TWORZENIE STRON INTERNETOWYCH I BAZ DANYCH.
SZKOLENIA I CERTYFIKATY
W KLASACH ODBYWAJĄ SIĘ DODATKOWE ZAJĘCIA TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE Z ZAKRESU FUNKCJONOWANIA SŁUŻB MUNDUROWYCH DLA KLAS TECHNIKALNYCH. PROGRAM SZKOLENIA KLASY OBEJMUJE TREŚCI ZWIĄZANE Z PRZYGOTOWANIEM UCZNIÓW DO REKRUTACJI I PEŁNIENIA SŁUŻBY WE WSZYSTKICH FORMACJACH MUNDUROWYCH.
"EUROPA KSZTAŁCI ZAWODOWO"
W RAMACH PROJEKTU UCZNIOWIE ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W WIELUNIU ODBYWAJĄ PRAKTYKI ZAWODOWE, PRZEWIDZIANE PROGRAMEM NAUCZANIA, W INSTYTUCJACH I PRZEDSIĘBIORSTWACH POZA GRANICAMI POLSKI. NA KONIEC PROJEKTU MŁODZIEŻ OTRZYMA SZEREG CERTYFIKATÓW POTWIERDZAJĄCYCH NABYCIE KOMPETENCJI.
KOPERNIK
ZNAJDŹ NAS I OBSERWUJ NA INSTAGRAMIE. JESTEŚMY SZKOŁĄ W KTÓREJ KŁADZIE SIĘ NACISK NA ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ UCZNIÓW. KSZTAŁCIMY POSTAWĘ SOLIDARNOŚCI SPOŁECZNEJ. JESTEŚMY OTWARCI NA POMYSŁY I SAMORZĄDNOŚĆ NASZYCH UCZNIÓW. W OSTATNICH LATACH SZKOŁA UCZESTNICZYŁA W LICZNYCH PROJEKTACH.

18 czerwca nastąpiło długo wyczekiwane otwarcie ekopracowni „Zielonej Strefy Kopernika”. Punkt dydaktyczny powstał dzięki dofinansowaniu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach konkursu Nasze Ekologiczne pracownie oraz Powiatowi Wieluńskiemu jako organowi prowadzącemu szkołę.

Na pracownię WFOSiGW w Łodzi przeznaczył 85% kosztów zadania co dało sumę 42 546,00 złotych, a wkład własny powiatu wieluńskiego wyniósł 7 440,00 zł. 

Projekt zagospodarowania przestrzeni stworzył Pan Jakub Kruk- absolwent jednej ze szkół powiatu wieluńskiego, pomysł wykorzystania przestrzeni dla celów dydaktycznych jest zasługą nauczycieli Zespołu Szkól nr 3 im. Mikołaja Kopernika, a realizację zadania powierzyliśmy lokalnej firmie AK pracownia ogrodu – pani Anecie Kleszcz. 

Na terenie pracowni znajdują się hotele dla owadów, budki lęgowe dla ptaków, poidełko i karmniki dla ptaków, tablice informacyjne o segregacji odpadów, kosze do segregacji odpadów, zegar słoneczny, ławki, kompostownik i zbiornik na wodę opadową. Wśród nasadzeń roślin zielonych, krzewów i drzew mamy: tawułę japońską, jarzęby szwedzkie, bluszcz pospolity, leszczynę, grab pospolity, brzozę brodawkowatą, hortensje krzewiaste, buk pospolity, żywotnik Thuja ocidentalis, żywopłot z cisu, grupę lawendy i pęcherznicę kalino-listną.
Elementem głównym jest altana, na której znajdują się tablice informacyjne; za altaną znajduje się boisko do gry w bule.

 

W dniu otwarcia „Zielona strefa Kopernika” posadzono na jej terenie Dąb Pamięci dedykowany powstańcom śląskim. Pretekstem tej inicjatywy stała się przypadająca w tym roku 100. rocznica trzeciego powstania. W zbrojnych walkach o włączenie Górnego Śląska do II RP brali udział również mieszkańcy ziemi wieluńskiej. Dyrektor Maria Mikoda przybliżyła zebranym rys historyczny burzliwych wydarzeń z lat 1919–1921.

Na uroczystość przybyli liczni goście:
• przedstawiciele powiatu wieluńskiego m.in. pan Marek Kieler - starosta wieluński, Krzysztof Dziuba - wicestarosta wieluński, pan Zenon Kołodziej - naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji, pani Małgorzata Zygmunt – zastępca naczelnika Wydziału Edukacji oraz pani Bożena Krej Inspektor w Wydziale Edukacji,
• pan Paweł Rychlik – poseł na sejm RP,
• przedstawiciele Wojewódzkiego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi z prezesem Wojciechem Miedzianowskiskim na czele,
• pan Waldemar Flaszer - Łódzki Kurator Oświaty, pan Cezariusz Mostowski Dyrektor Delegatury Sieradz Kuratorium Oświaty,
• wójtowie gmin powiatu wieluńskiego: Gminy Biała, Czarnożyły, Konopnica, Mokrsko, Osjaków, Ostrówek, Pątnów, Skomlin i Wierzchlas,
• Aneta i Paweł Kleszcz- właścicieli firmy AK pracownia ogrodu,
• wieluńskie media portal wielunnaszemiasto.pl i Dziennik Łódzki , portal Kocham Wieluń, radio ZW,
• nauczyciele Zespołu Szkół nr 3 im. M. Kopernika w Wieluniu oraz społeczność uczniowska .

Wszystkim serdecznie dziękujemy. 

 

 

Aktualności szkolne

Zobacz Więcej Kliknij SHIFT Aby załadować wszystko Załaduj Wszystko
Technik programista
KIERUNKI KSZTAŁCENIA
Technik programista
Programista to jeden z najlepiej zarabiających i najbardziej poszukiwanych zawodów. Umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do tworzenia aplikacji dla komputerów, tabletów, smartfonów i innych urządzeń, a także tworzenie stron internetowych i baz danych. Jest to tzw. zawód deficytowy dzięki czemu programiści nie mają problemów ze znalezieniem pracy. Programowanie to nie tylko dobrze płatna praca, to ciekawa pasja dająca m. in. możliwość tworzenia wszelkich aplikacji użytkowych, programowania robotów, oprogramowywania inteligentnych domów, pisania gier na urządzenia klasy desktop jak i platformy mobilne. Programowanie umożliwia robienie wielu innowacyjnych, kreatywnych rzeczy. Uczniowie którzy podejmą naukę na nowym kierunku zdobędą wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne z kwalifikacji zawodowych w zakresie projektowania baz danych i stron internetowych oraz programowania i testowania aplikacji. Zdobycie wykształcenia na poziomie szkoły średniej w zawodzie technik programista umożliwia rozpoczęcie własnej drogi zawodowej lub kontynuowanie nauki na uczelniach wyższych. Uczniowie nabędą umiejętności umożliwiające tworzenie programów w różnorodnych językach programowania tj. C++, C#, JavaScript, PHP, Python, a także znajomości innych języków takich jak SQL HTML, CSS. KWALIFIKACJE WYODRĘBNIONE W ZAWODZIE INF.03.Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych INF.04.Projektowanie,programowanie i testowanie aplikacji
Technik teleinformatyk
Kierunki kształcenia
Technik teleinformatyk
Technik teleinformatyk to stosunkowo nowy zawód, który pojawił się na rynku pracy wraz z dynamicznym rozwojem sieci informatycznych, telekomunikacji, techniki cyfrowej i satelitarnej oraz telefonii komórkowej. Specjaliści wykonujący ten zawód muszą więc posiadać wiedzę i umiejętności z różnych dziedzin techniki, dzięki czemu orientują się w rozwoju nowych technologii i potrafią je stosować. Duża część tych umiejętności związana jest z systemami informatycznymi i komputerowym wspomaganiem projektowania. Uczniowie zdają następujące kwalifikacje: - E.13. Projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami, - E.15. Uruchamianie oraz utrzymanie terminali i przyłączy abonenckich, - E.16. Montaż i eksploatacja sieci rozległych.
Technik handlowiec
Kierunki kształcenia
Technik handlowiec
Zawód technika handlowca jest jednym z najbardziej poszukiwanych zawodów na rynku pracy. Podstawowym celem kształcenia na kierunku technik handlowiec jest przygotowanie absolwentów do zarządzania firmą handlową, a także zapoznanie z organizacją pracy sklepów, zaopatrzeniem placówek detalicznych, udział w rozmowach handlowych, przygotowanie dokumentacji związanej z zamówieniami i przyjmowaniem towarów, przygotowanie towarów do sprzedaży, organizacja procesu sprzedaży, rozliczenie sklepu i innych placówek handlowych, kontrola jakości towarów, zaopatrzenie hurtowni, akwizycja sprzedaży hurtowej. Uczniowie zdają następujące kwalifikacje: - A.18. Prowadzenie sprzedaży, - A.22. Prowadzenie działalności handlowej.
Technik spedytor
Kierunki kształcenia
Technik spedytor
Podstawowy obowiązek spedytora, czyli organizowanie przewozów, polega na szukaniu klienta, ustalaniu szczegółów dotyczących transportu, negocjowaniu ceny za usługę oraz rozliczaniu usługi. Do zadań spedytora należy także poszukiwanie dodatkowych klientów, aby zapewnić optymalne wykorzystanie środka transportu na całej, planowanej trasie przewozu. W przypadku eksportu oraz importu towarów spedytor odpowiedzialny jest za wypełnianie druków celnych oraz organizację odpraw celnych. Spedytor w swojej pracy doradza w sprawach wyboru gestii transportowej, środka transportu i drogi przewozu, przygotowania ładunku do przewozu. Planuje potrzeby spedycyjne placówki trans-portowej, co związane jest z określaniem i ustalaniem niezbędnej liczby środków transportu do wykonania zadania przewozowego. Uczniowie zdają następujące kwalifikacje: - A.28. Organizacja i nadzorowanie transportu, - A.29. Obsługa klientów i kontrahentów.
Szkoła branżowa I stopnia
Kierunki kształcenia
Szkoła branżowa I stopnia
Kształcimy w zawodach: kucharz, sprzedawca, cukiernik, piekarz, wędliniarz, elektromechanik pojazdów samochodowych, elektryk, blacharz samochodowy, ślusarz, fryzjer, stolarz, elektromechanik, krawiec, cieśla. Uczniowie szkoły branżowej pierwszego stopnia podpisują indywidualnie umowę z zakładem pracy, odbywają zajęcia w wybranych przez siebie zakładach produkcyjnych bądź usługowych i tam zdobywają umiejętności praktyczne. Zakłady oddelegowują uczniów 2 (bądź 3) razy w tygodniu do szkoły na naukę przedmiotów ogólnokształcących i zawodowych. Nauka w szkole i zakładzie pracy kończy się zdobyciem kwalifikacji zawodowych. Uczniowie podlegają wszelkim prawom i obowiązkom pracownika młodocianego w rozumieniu kodeksu pracy

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14